Tancament de la PINCAT

Com hem anat informant en entrades anteriors, hem participat en una experiència pilot organitzada per la Taula d’entitats del Tercer Sector. La PINCAT (Plataforma d’Infància de Catalunya) ha estat una oportunitat per donar a conèixer el nostre projecte i rebre un feedback d’altres entitats així com per descobrir altres projectes molt interessants i necessaris.
Avui s’han presentat els resultats de les conclusions extretes a partir de les diferents Trobades de la PINCAT. És un treball conjunt entre infants, joves, educadors/es i organitzadors/es. Estem molt orgulloses de les nostres joves i, tot i que elles no han pogut estar en aquesta presentació, han pogut dirigir unes paraules a tots a través d’un video de valoració.
Aquí podeu trobar la memòria final del projecte. Esperem que aquesta iniciativa sigui la primera de moltes que ofereixin una plataforma per donar veu i vot als infants i joves.
“Impuls de la participació de la infància i la joventut en la governaça de les entitats”