Aprenentatge i Servei (APS)

La metodologia APS ha estat una constant a la motxilla pedagògica de l’esplai. És l’eix central que vertebra el projecte de joves de l’entitat i sempre ens ha permès fomentar l’apoderament social, la solidaritat i el compromís ciutadà.
D’un temps ençà a l’entitat teníem el neguit d’incorporar la participació infantil i juvenil a les decisions que afecten directament a l’esplai. És per això que el projecte d’APS, Patis Vius estarà liderat per la secció de joves de l’entitat (Orió i Deneb).
Dos representants de cada grup juntament amb tres educadors/es formaran la comissió de Patis Vius i s’encarregaran d’organitzar i planificar les accions de creació, construcció i sensibilització del projecte.
Esperem que aquest nou repte ens faci créixer com entitat i puguem fer xarxa amb altres entitats i col·laboradors/es del barri i la ciutat.