La júlia y yo también queremos esa playa…hemos pensado que os la cambiamos por la de Sant Carles con chicos incluidos y todo!!!! jajajaja Qué aceptáis?
Hola Elena i tothom, quina bona pinta que tenen aquestes platges! Ja ens imaginem com us ho esteu passant. Nosaltres ens haurem de conformar amb una barbacoa familiar! El Víctor envia records a l'Estere i companyia.
Quin enveja!!! Seria possible una foto del grup complert cada dia en diversos llocs? Es per fer un recull. Que es vegin les cares de tots, si no es molt demanar. Disfruteu força,sobre tot de les bicis,je,je,jjj
Oohhh!!! quina enveja. A Unarre fa fred, i el riu està força congelat!
Gaudiu de la platja per nosaltres també!!!
Petons campamenteros
Que vidorra, no???? yo de mayor quiero ser como vosotr@s!!.Maite
Waaaaooo!
La júlia y yo también queremos esa playa…hemos pensado que os la cambiamos por la de Sant Carles con chicos incluidos y todo!!!! jajajaja
Qué aceptáis?
Hola guapíssims!!!!!! Ens provoqueu una mica d'enveja “sana”. Aprofiteu al màxim aquests dies. Petons per a tothom. Carmen i Juan
Hola Elena i tothom, quina bona pinta que tenen aquestes platges!
Ja ens imaginem com us ho esteu passant.
Nosaltres ens haurem de conformar amb una barbacoa familiar!
El Víctor envia records a l'Estere i companyia.
Irene Moyano i família.
Quin enveja!!!
Seria possible una foto del grup complert cada dia en diversos llocs? Es per fer un recull. Que es vegin les cares de tots, si no es molt demanar.
Disfruteu força,sobre tot de les bicis,je,je,jjj